בלוג הנחש |

על הכל ומכל הצדדים.

דני דנון ליצן הכנסת VS החופש

יום שלישי 27 כאוק', 2009

אם לרגע תהיתם לאן נעלם הנחש העצבני והלוחמני שהכרתם, הנה פוסט שיזכיר לכם ימים טובים.

דני דנון

דני דנון הוא חבר כנסת שולי מטעם הליכוד (מקום 24 ברשימת המפלגה) אשר לא חוקק או יזם דבר-מה משמעותי בתקופת פעילותו הציבורית. בשנת 2008 ניסה דנון ליצור כותרות ע"י עתירה לבג"צ לשלילת אזרחותו וזכויות הפנסיה של ח"כ לשעבר עזמי בשארה, אשר נדחתה. לאחרונה, דני (שובבני) מנסה לשחק בהגשת הצעות חוק הזויות ומסוכנות אשר יוכל להיעזר בהן על-מנת לצבור כוח פוליטי.

פופוליזם להמונים

דנון תופס טרמפים על נושאים חמים בלבד- את דו"ח גולדסטון הוא קרע בישיבת הכנסת (ווידאו למטה), הוא הציע לצנזר את האינטרנט רק לאחר שהנושא כבר נחשב לכותרת ראשית, והצעתו למלחמה באלכוהול היא הקיצונית והמטופשת ביותר שהוצעה אי פעם.

דני דנון מפגין ברבריות וחוסר טאקט:

החוקים למלחמה בחופש

והנה אני מגיע לנקודה החשובה: דני דנון שונא, משום מה, כל מה שעלול להזכיר לנו שאנו חיים במדינה חופשית ודמוקרטית.

למרות שהבחור אמור לדגול בליברליזם (ליכוד, כבר אמרתי?), הוא מציע (באמצעות הוועדה לזכויות הילד ובעזרתו של מנכ"ל הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול) לאסור מכירת אלכוהול אחרי שעה מסוימת (עריכה: ראו גילוי נאות בתחתית הפוסט) ועל שתיה במקומות ציבוריים. הוא רוצה שנשתה רק לפני 22:00 בלילה ורק במרתף ביתנו.

למרות שאנו חיים במדינה דמוקרטית, הוא מציע לאפשר לממשלה (ממשלה, שימו לב, לאופוזיציה אין כל אפשרות להתערב) לצנזר אתרי אינטרנט שהיא רואה כפדופיליים או ככאלה שפוגעים בבטחונה של מדינת ישראל (וברור לכל שגם אתרים מטעם האופוזיציה יחסמו, כי הסמולנים האלו הכי מסוכנים). הוא רוצה את הזכות לשלוט במדיה הפופולארית והמשפיעה ביותר בארץ.

- ההצעה למלחמה בבליינים

- החוק למלחמה במתנגדים לממשלה

ולסיכום

ח"כ ל"ח* דני דנון הוא לא יותר מאשר אדם קטן עם שיגעון גדלות ואגו מנופח שבטוח שע"י מלחמה פופוליסטית בכל מה שהוא לא אוהב הוא יצבור כוח פוליטי. יודעים מה? יש מצב שהוא גם יצליח בתוכניתו המרושעת. אנחנו חיים במדינה שבה כל אחד שמחליט שהוא נלחם בתופעת השתיה בקרב בני נוער הוא אליל, שכל אחד שמצהיר על עצמו כלוחם נגד פדופיליה הוא סמל סקס.

* ל"ח = ליצן חצר

————————————–

גילוי נאות מאת הגולש נעם (אשר ישב בועדה למען זכויות הילד בעת שההצעה בנושא האלכוהול הועלתה):

"חבר הכנסת דנון לא תמך בחוק שיאסור מכירת אלכוהול אחר 10 בלילה. דנון דווקא הלך על איסור פרסומות. הממשלה הולכת לאשר בקרוב את המלצת הרשות למלחמה בסמים שבין השאר תאסר המכירה אחרי 10."

ובכן, במידה ואני מבין נכון את דבריו של נעם, דנון אמנם לא הביע תמיכה ברעיון (איסור מכירת אלכוהול אחרי השעה 10)- אך גם לא התנגד לו. מלבד זאת, מפתיע שדווקא בועדה למען זכויות הילד הועלתה הצעה בנוגע למכירת אלכוהול לאחר שעה מסוימת, למרות שעפ"י חוק אסור למכור אלכוהול לילדים בכל שעות היממה (דני, שחכת לעבור על ההצעות או שפשוט רצית לתפוס כותרת גם בתחום שהוא לא עניינך?).

נעם, תודה לך על התיקון.

26 תגובות »

איתמר:

לול איזה אדם מוזר..
דני דני דני דני שובבני פאטאפאפאטאטאפאטפאט

פעם ממש אהבתי את השיר של זה.

[תגובה]

27 באוקטובר, 2009 | 19:09
איתמר:

לול איזה אדם מוזר..
דני דני דני דני שובבני פאטאפאפאטאטאפאטפאט

פעם ממש אהבתי את השיר של זה.

[תגובה]

27 באוקטובר, 2009 | 19:09

האמת הוא די דביל. אבל באמת ברגע שתסיים בצפר, וטיפה תצא מהבועה היפה הזאת (בצפר) סה"כ תבין, שהחוק נגד מכירת אלכוהול וכאלה די נכון(לא לחלוטין – אלא העיקרון שלו)
קודם כל לשתות בפארק ציבורי זה זול, זה מפריע, וזה יוצר פרובוקציות, דבר שני, באמת שכל עניין השתייה הזה צריך להפסק. עם כל הכבוד חבר'ה בני 14 לא צריך לשבת ולשתות בפארקים

[תגובה]

איתי אקנין:

לא אמרתי לרגע אחד שיש לאפשר מכירת אלכוהל לנוער. אני הבעתי התנגדות וזלזול כלפי ההצעות המטופשות שהועלו בוועדה למען זכויות הילד.
ובקשר למקומות ציבוריים- על פי החוק, גם מסעדה, מועדון ובר הם מקומות ציבוריים. האם אתה חושב שהגיוני למנוע שתיית אלכוהול גם בהם?

[תגובה]

shmeel:

לא צריך להיות קטנוניים גיסנו. אני במקצועי ברמן, ותפקידי הוא לשכר אנשים ולעזור להם לשמוח.
ברים ומסעדות אלו מקומות שנועדו לשתיית אלכוהול. אבל פארק עירוני, וגני שעשועים לא.
אלכוהול צריך לדעת לשתות (וזה מה שאני מנסה ללמד את הלקוחות שלי) ויש בעייה רצינית פה עם תרבות שתייה. כי לשתות בפארק אלכסנרוב זה לא בדיוק תרבותי :)

[תגובה]

איתי אקנין:

אני לא קטנוני, אני מגיב בעובדות. מבחינה עובדתית, על פי החוק, ברגע שיאסרו על שתיה במקומות ציבוריים- אתה תיאלץ להגיש קולה מחוזקת בקרח או למצוא לעצמך עבודה אחרת. וכמו שכבר אמרתי הרבה פה- ההצעה הזאת מאוד מטופשת בעיני.

29 באוקטובר 2009 | 23:11

29 באוקטובר 2009 | 22:09

28 באוקטובר 2009 | 15:12

28 באוקטובר, 2009 | 1:47

האמת הוא די דביל. אבל באמת ברגע שתסיים בצפר, וטיפה תצא מהבועה היפה הזאת (בצפר) סה"כ תבין, שהחוק נגד מכירת אלכוהול וכאלה די נכון(לא לחלוטין – אלא העיקרון שלו)
קודם כל לשתות בפארק ציבורי זה זול, זה מפריע, וזה יוצר פרובוקציות, דבר שני, באמת שכל עניין השתייה הזה צריך להפסק. עם כל הכבוד חבר'ה בני 14 לא צריך לשבת ולשתות בפארקים

[תגובה]

איתי אקנין:

לא אמרתי לרגע אחד שיש לאפשר מכירת אלכוהל לנוער. אני הבעתי התנגדות וזלזול כלפי ההצעות המטופשות שהועלו בוועדה למען זכויות הילד.
ובקשר למקומות ציבוריים- על פי החוק, גם מסעדה, מועדון ובר הם מקומות ציבוריים. האם אתה חושב שהגיוני למנוע שתיית אלכוהול גם בהם?

[תגובה]

shmeel:

לא צריך להיות קטנוניים גיסנו. אני במקצועי ברמן, ותפקידי הוא לשכר אנשים ולעזור להם לשמוח.
ברים ומסעדות אלו מקומות שנועדו לשתיית אלכוהול. אבל פארק עירוני, וגני שעשועים לא.
אלכוהול צריך לדעת לשתות (וזה מה שאני מנסה ללמד את הלקוחות שלי) ויש בעייה רצינית פה עם תרבות שתייה. כי לשתות בפארק אלכסנרוב זה לא בדיוק תרבותי :)

[תגובה]

איתי אקנין:

אני לא קטנוני, אני מגיב בעובדות. מבחינה עובדתית, על פי החוק, ברגע שיאסרו על שתיה במקומות ציבוריים- אתה תיאלץ להגיש קולה מחוזקת בקרח או למצוא לעצמך עבודה אחרת. וכמו שכבר אמרתי הרבה פה- ההצעה הזאת מאוד מטופשת בעיני.

29 באוקטובר 2009 | 23:11

29 באוקטובר 2009 | 22:09

28 באוקטובר 2009 | 15:12

28 באוקטובר, 2009 | 1:47
נעם:

בתור אחד שישב היום בועדה להגנת הילד בתור נער – הייתי רוצה לומר שאין קשר בין מה שנכתב כאן למציאות.
חבר הכנסת דנון לא תמך בחוק שיאסור מכירת אלכוהול אחר 10 בלילה. דנון דווקא הלך על איסור פרסומות. הממשלה הולכת לאשר בקרוב את המלצת הרשות למלחמה בסמים שבין השאר תאסר המכירה אחרי 10. אבל ח"כ דנון היה פשוט מעולה. מבין ואיכפתי. מציע לכולם לבוא ולפגוש בן אדם נעים ורציונאלי. בנוגע לחוק האינטרנט – אני בטוח שאתם לא מפרשים אותו נכון. הבן אדם פרס באותה ישיבה הבוקר – שהוא בעד החופש. בקיצור – אל תאמינו לכלום בתקשורת!

[תגובה]

איתי אקנין:

תודה על התיקון, ראה את הפוסט המעודכן.

[תגובה]

28 באוקטובר 2009 | 15:14

28 באוקטובר, 2009 | 2:37
נעם:

בתור אחד שישב היום בועדה להגנת הילד בתור נער – הייתי רוצה לומר שאין קשר בין מה שנכתב כאן למציאות.
חבר הכנסת דנון לא תמך בחוק שיאסור מכירת אלכוהול אחר 10 בלילה. דנון דווקא הלך על איסור פרסומות. הממשלה הולכת לאשר בקרוב את המלצת הרשות למלחמה בסמים שבין השאר תאסר המכירה אחרי 10. אבל ח"כ דנון היה פשוט מעולה. מבין ואיכפתי. מציע לכולם לבוא ולפגוש בן אדם נעים ורציונאלי. בנוגע לחוק האינטרנט – אני בטוח שאתם לא מפרשים אותו נכון. הבן אדם פרס באותה ישיבה הבוקר – שהוא בעד החופש. בקיצור – אל תאמינו לכלום בתקשורת!

[תגובה]

איתי אקנין:

תודה על התיקון, ראה את הפוסט המעודכן.

[תגובה]

28 באוקטובר 2009 | 15:14

28 באוקטובר, 2009 | 2:37

בזה אתה גם צודק. תקשורת מעוותת את הכל ע"פ האינטרסים שלה.

[תגובה]

28 באוקטובר, 2009 | 6:34

בזה אתה גם צודק. תקשורת מעוותת את הכל ע"פ האינטרסים שלה.

[תגובה]

28 באוקטובר, 2009 | 6:34
נעם:

איתי, מציע לך לשנות את מה שכתוב. באמת הולכת שולל מפרסומים שגויים ולא נכונים. במידה ואת רוצה להצטרף ולפגוש את הבן אדם – אוכל לדאוג לזה.

[תגובה]

איתי אקנין:

הפוסט נערך, תודה שוב.
ולא, אני לא רואה שום סיבה לפגוש את הבחור. למרות זאת, אם אתה מקורב אליו בצורה כלשהי, אשמח אם תפנה אליו את הפוסט לצורך קבלת תגובה ממנו.

[תגובה]

סתיו:

הפוסט נערך בהוספת גילוי נאות בסופו, ולא בשינוי הפרטים, אין שום הגיון בהשארת פרטים שברור שאינם נכונים רק לשם תשומת הלב הפרובוקציה ואולי העצלנות לשנות את הפוסט.
בקשר לפגישה שהציעו לך, לדעתי אתה צריך ללכת אליה ובגדול, יש זכות לשפוט אדם לפי מעשיו, אך אחרי פגישה איתו, אני חושב שאוכל לסמוך על דברך הרבה יותר, הסיבות שאני יכול להעלות שפגישה תעזור בהן הן הכירות, השפעה אמיתית על דעותיו, לשמוע את הצד שלו, אולי אפילו להוביל לתיקון דרכיו.

[תגובה]

28 באוקטובר 2009 | 16:36

28 באוקטובר 2009 | 15:17

28 באוקטובר, 2009 | 12:39
נעם:

איתי, מציע לך לשנות את מה שכתוב. באמת הולכת שולל מפרסומים שגויים ולא נכונים. במידה ואת רוצה להצטרף ולפגוש את הבן אדם – אוכל לדאוג לזה.

[תגובה]

איתי אקנין:

הפוסט נערך, תודה שוב.
ולא, אני לא רואה שום סיבה לפגוש את הבחור. למרות זאת, אם אתה מקורב אליו בצורה כלשהי, אשמח אם תפנה אליו את הפוסט לצורך קבלת תגובה ממנו.

[תגובה]

סתיו:

הפוסט נערך בהוספת גילוי נאות בסופו, ולא בשינוי הפרטים, אין שום הגיון בהשארת פרטים שברור שאינם נכונים רק לשם תשומת הלב הפרובוקציה ואולי העצלנות לשנות את הפוסט.
בקשר לפגישה שהציעו לך, לדעתי אתה צריך ללכת אליה ובגדול, יש זכות לשפוט אדם לפי מעשיו, אך אחרי פגישה איתו, אני חושב שאוכל לסמוך על דברך הרבה יותר, הסיבות שאני יכול להעלות שפגישה תעזור בהן הן הכירות, השפעה אמיתית על דעותיו, לשמוע את הצד שלו, אולי אפילו להוביל לתיקון דרכיו.

[תגובה]

28 באוקטובר 2009 | 16:36

28 באוקטובר 2009 | 15:17

28 באוקטובר, 2009 | 12:39
דניאל:

רק מילה קטנה על ה"סמול":
א.
הראשונים להציע חוק כזה מטופש דווקא היו הדמוקרטים בארה"ב.
חפשו Jay Rockefeller.

ב.
כבר מזמן אין קשר בין תנועת חירות, והמפלגה הליברלית, לבין הליכוד של היום.
היחידי שאפשר להגיד עליו שהוא חרותניק זה קליינר.
יש לנו משמאל את הקומוניסטים, ומימין את הפופוליסטים.
הליבראליים כבר נמחקו מהמפה הפוליטית מזמן.

[תגובה]

איתי אקנין:

א. אמרתי שכיום, כאשר המפלגה השולטת היא ימנית, החוק ישמש לסירוס השמאל (ה"סמול"- כפי שהוא מכונה ע"י אנשי הימין).
ב. אתה צודק- אין קשר. אני כתבתי שאמור להיות קשר.

[תגובה]

28 באוקטובר 2009 | 15:20

28 באוקטובר, 2009 | 14:40
דניאל:

רק מילה קטנה על ה"סמול":
א.
הראשונים להציע חוק כזה מטופש דווקא היו הדמוקרטים בארה"ב.
חפשו Jay Rockefeller.

ב.
כבר מזמן אין קשר בין תנועת חירות, והמפלגה הליברלית, לבין הליכוד של היום.
היחידי שאפשר להגיד עליו שהוא חרותניק זה קליינר.
יש לנו משמאל את הקומוניסטים, ומימין את הפופוליסטים.
הליבראליים כבר נמחקו מהמפה הפוליטית מזמן.

[תגובה]

איתי אקנין:

א. אמרתי שכיום, כאשר המפלגה השולטת היא ימנית, החוק ישמש לסירוס השמאל (ה"סמול"- כפי שהוא מכונה ע"י אנשי הימין).
ב. אתה צודק- אין קשר. אני כתבתי שאמור להיות קשר.

[תגובה]

28 באוקטובר 2009 | 15:20

28 באוקטובר, 2009 | 14:40
הוספת תגובה

התגובה